REGULÁTORY RYCHLOSTI PRO KOMPAKTNÍ MOTORY S REGULACÍ RYCHLOSTI – DKM

Kompaktní digitální regulátor rychlosti a momentu pro speed control motory DKM

Zobrazit menuSkrýt menu


REGULÁTORY RYCHLOSTI PRO KOMPAKTNÍ MOTORY S REGULACÍ RYCHLOSTI – DKM

  • provedení: paticové, přístrojové
  • regulace otáček: 90 – 1700 ot/min
  • napájení: 220 V/50 Hz +/- 10 %

Řídicí jednotka FX3000

  • kompaktní inteligentní řídící jednotka FX3000 je určena pro ovládání rychlosti připojeného motoru pomocí otočného potenciometru (kolečka).
  • přístrojové provedení
  • napájecí napětí 220 V/50 Hz +/- 10 %
  • LED signalizace napájení
  • displej pro aktuální otáčky
  • lze regulovat rozsah otáček od 100 rpm do 1750 ot/min
  • určeno pro řízení jednofázových motorů DKM.

Řídicí jednotka DSK

  • kompaktní řídící jednotka DSK je určena pro ovládání rychlosti připojeného motoru pomocí otočného potenciometru (kolečka).
  • paticové provedení
  • ovládací element lze umístit mimo jednotku DSK (rozvaděčové provedení)
  • napájecí napětí 220 V/50 Hz +/- 10 %
  • LED signalizace napájení
  • lze regulovat rozsah otáček od 90 rpm do 1750 ot/min
  • určeno pro řízení jednofázových motorů DKM.

Řídicí jednotka DSKS

  • kompaktní řídící jednotka DSKS je určena pro ovládání rychlosti připojeného motoru pomocí externího otočného potenciometru (kolečka).
  • paticové provedení
  • napájecí napětí 220 V/50 Hz +/- 10 %
  • LED signalizace napájení
  • lze regulovat rozsah otáček od 90 rpm do 1750 ot/min
  • určeno pro řízení jednofázových motorů DKM.

Brzdové kompaktní motory DKM

Ve videu lze vidět praktickou funkci elektromagnetické brzdy. Motory DKM jsou osazeny kvalitními japonskými elektromagnetickými brzdami, které lze využívat ve vysokém pracovním cyklu.

Reverzační kompaktní motor DKM

Kompaktní reverzační motory DKM jsou osazeny jednoduchou mechanickou brzdou, která je složena z ocelového kotoučku an rotoru, na který působí keramické elementy přitlačené pružinami. Toto je velmi užitečné pro rychlou reverzaci, či pro statickou samosvornost. Omezením je, že reverzační motor se může spojitě otáčet maximálně 30 minut.

Kompaktní motory s integrovanou brzdou a spojkou

Indukční motory mají integrovanou elektromagnetickou spojku a brzdu což je velmi zajímavá kombinace vhodná pro přesné polohování. Motor pracuje prakticky nominální rychlostí a elektromagnetická spojka s brzdou ovládá například převodovku. Jde o velmi elegantní a levné řešení pro indexaci.

Rozdíl mezi indukčním, reverzačním a brzdovým kompaktním motorem

U jednotlivých dopravníků lze názorně vidět rozdíl mezi jednotlivými typy motoru. Dopravník s nejdelším doběhem je osazen standardním indukčním motorem, dopravník se středním doběhem je osazen reverzačním motorem s integrovanou třecí brzdou, dopravník s rychlou reakcí na zastavení je osazen motorem s elektromagnetickou brzdou.