Představujeme nové úhlové helicross převodovky pro kompaktní motory
Do naší široké škály kompaktních převodovek nově zařazujeme úhlové helicross převodovky DKM. Byly vyvinuty výrobcem DKM Motor Co., Ltd. ve spolupráci s německou společností Ott GmbH & Co. KG a disponují patentovanou technologií výroby a konstrukčním provedením. Helicross převodovky jsou určeny pro kompaktní asynchronní motory z portfolia DKM, respektive jejich podkategorie – indukční motory, indukční motory s brzdou a indukční motory s regulací rychlosti.
Jsou tvořeny šroubovým soukolím a ozubenými koly se šikmým ozubením s indukčně tvrzené oceli S45C. Pro aplikace s pohonem umístěným ve vlhkém prostředí může být převodovka volitelně opatřena nerezovou výstupní hřídelí SUS. Helicross převodovky se vyrábějí ve dvou velikostech příruby a to 90×90 mm a 104×104 mm. V prvním případě může být převodovka namontována na indukční motory o výkonu 90~200 W, v druhém případě na indukční motory o výkonu 250~400 W. Velkou předností těchto převodovek je široká škála převodových poměrů do pomala. Lze vybírat mezi 14 dostupnými převody z rozsahu 1:15~1:240, přičemž maximální přenášený výstupní moment je 176,5 N.m (vel. 9HC□B) nebo 294,2 N.m (vel. 10HC□B). Další nespornou výhodou je variabilní montáž k rámu stroje pomocí vnitřních závitů nebo průchozích otvorů ve skříni převodovky. Pohon může být nainstalován vodorovně či vertikálně, zleva i zprava. To poskytuje široké možnosti z hlediska návrhu a konstrukce stroje.
Velmi kvalitní design
- odolný a prvotřídní design
- zesílená pevnost skříně
Vysoká odolnost
- na všech stranách osazena kuličková ložiska
- přípustný krouticí moment až 294 N.m
- použita speciální ocel s dvojím tepelným zpracováním
Velká variabilita konstrukce
- volitelně lze vyrobit s výstupní dutou hřídelí z nerezové oceli SUS
- k dispozici je výstupní plná hřídel
- možnost upevnění pomocí průchozích otvorů HOLE nebo vnitřních závitů TAP
- libovolný způsob montáže ve čtyřech polohách
Upevnění způsobem TAP / HOLE
Nízká hlučnost a vibrace
- speciálně zpracovaná vstupní hřídel a první stupeň soukolí
- zpracování ozubených kol technologií RSG (Round Super Grinding)
Zabránění úniku oleje
- aplikována vysoce kvalitní olejová těsnění na výstupní straně
- dvojité olejové těsnění na vstupní straně
Dvojité těsnění
Jednoduchá výměna
- motor a převodovka jsou od sebe separovatelné a jednotlivé komponenty tak snadno zaměnitelné dle potřeby.
Více informací k tomuto produktu včetně možnosti stažení katalogového listu a CAD modelů najdete v příslušné produktové kategorii.