AKD-N DECENTRÁLNÍ SERVOZESILOVAČ

Decentrální verze standardního AKD driveru

Zobrazit menuSkrýt menu


AKD-N DECENTRÁLNÍ SERVOZESILOVAČ

  • proud: 3 až 12 A
  • komunikace: EtherCAT®
  • krytí: IP67
  • Decentrální servodrivery s pokročilými řídícími funkcemi.

 

AKD-N je decentrální verzi AKD driveru. Díky propojení jedním kabelem mezi jednotlivými drivery dochází až k 80% úspoře místa v rozvaděči. Typickými aplikacemi jsou balící či tiskařské výrobní linky.

Vlastnosti:

  • Decentrální systém se skládá z centrálního napájecího zdroje AKD-C a až 16 decentrálních jednotek AKD-N
  • Jmenovité napětí 3f, 400 … 480 VAC
  • Dvě výkonová provedení 3 a 6 A
  • Krytí IP67
  • Podporované zpětné vazby: SFD, SFD3, Biss C, EnDat 2.1 a 2.2, Hall, Comcoder, Hiperface, Hiperface DSL
  • EtherCAT sběrnice na centrální jednotce AKD-C

 

Výhody:

  • Menší provedení rozvaděče umožňuje tvorbu kompaktnějšího stroje(umístění pouze zdroje AKD-C)
  • Díky menším ztrátám v rozvaděči dochází ke znatelnému snížení nákladů na klimatizaci rozvaděče(umístění pouze zdroje AKD-C)
  • Rychlejší instalace díky malému množství kabelů
  • Maximální volnost ve výběru motorů – dvou/jedno kabelové řešení
  • Méně hardwaru a malé množství kabeláže díky integrovaným I / O

 

Decentralizovaný servodriver AKD-N

Představení přínosu decentralizovaného servodriveru AKD-N: velká úspora místa, výrazná úspora na kabeláži 80%, montáž v blízkosti servomotoru a snadná instalace.

Navíc je možné k servodriveru připojit různé typy motorů, na videu je ukázáno připojení standardního AKM servomotoru, hygienického AKM servomotoru a nerezeového AKMH servomotoru.

Představení společnosti Kollmorgen

Představení společnosti Kollmorgen, která se zabývá pohonnými aplikacemi po celém světě.

Technologie Kollmorgen

Zajímavé aplikace a technologie představil Kollmorgen na veletrhu v roce 2012.

V první a druhé části videa můžete vidět vytvoření automatizované ponorky pracující v náročném prostředí 4km pod mořskou hladinou s tlakem 380 atmosfér, ve slaném a velmi chladném prostředí. Tento robot byl použit pro prozkoumání vraku lodi Titanic.

Ve třetí části nám Kollmorgen jakým způsobem se podíleli na tvorbě dopravního prostředku Segway. Kollmorgen stál před náročným úkolem stvořit motor s vysokým kroutícím momentem, 10 000 ot/min a vysokou efektivitou.

V páté části videa demonstruje komplexní vytvoření závodní elektromotorky z dílny Kollmorgen, s použitím motoru AKM74, která třikrát vyhrála závod TTX75GP.