-
ELEKTROMOTORY
- Asynchronní motory
-
Stejnosměrné motory
- DC motory
-
BLDC motory
-
DUNKERMOTOREN BG
- BGA 22 dCore
- BGA 22 dGo
- BGA 32 dCore
- BG 32 KI
- BG 42 dCore
- BG 42 KI
- BG 45
- BG 45 SI
- BG 45 PI/MI
- BG 45 CI/PB/EC
- BG 45 SMD
- BG 62 dCore
- BG 65 dCore
- BG 65
- BG 65 SI
- BG 65 PI/MI
- BG 65S
- BG 66 dPro CO/IO
- BG 65S SI
- BG 65S SMD
- BG 65 CI/PB/EC
- BG 66 dPro PN/EC/EI
- BG 65S CI/PB/EC
- BG 65 dMove
- BG 65S PI/MI
- BG 66 dMove
- BG 75
- BG 75 SMD
- BG 75 SI
- BG 75 dPro CO/IO
- BG 75 PI/MI
- BG 75 dPro PN/EC/EI
- BG 75 CI/PB/EC
- BG 95 dCore
- BG 95 dPro CO/IO
- BG 95 SMD
- TRANSTECNO BL/BLS
- FASTECH Ezi-SPEED
-
DUNKERMOTOREN BG
- Příslušenství
- Servomotory
-
Krokové motory
- Bez zpětné vazby
-
Se zpětnou vazbou
-
Ezi-SERVO
- Ezi-SERVO II Plus-E
- EZI-SERVO ST
- EZI-SERVO MINI
- EZI-SERVO PLUS-R
- EZI-SERVO PLUS-R MINI
- EZI-SERVO II BT
- EZI-SERVO ALL
- Ezi-SERVO II EtherCAT
- Ezi-SERVO II EtherCAT TO
- Ezi-SERVO II EtherCAT MINI
- Ezi-SERVO II EtherCAT 4X
- Ezi-SERVO II EtherCAT ALL
- Ezi-SERVO II Plus-E MINI
- Ezi-SERVO II Plus-E ALL
- Ezi-SERVO II CC-Link
- Ezi-SERVO HS
- S-SERVO
-
Ezi-SERVO
- Příslušenství
- Lineární motory
- Momentové motory
- Trakční motory
-
Vřetenové motory
-
Vřetena s manuální výměnou nástroje
- MULTITECH XS
- MULTITECH S
- MULTITECH MA
-
MULTITECH ML
- ML-1C 7,5-12 24 ER 32DX
- ML-1C 7.5/12 24 ER 40
- ML-1C 7.5/12 24 ER32 DX-SX
- ML-1C 7.5/12 24 2ER 40DX
- ML-1C 7.5/12 24 ER32 CROSS 2+2 ENDS
- ML-1C 10/12 24 ER 32DX
- ML-1C 10/12 24 ER 40DX
- ML-1C 10/12 24 ER 32 DX-SX
- ML-1C 10/12 24 ER40 DX-SX
- ML-1C 10/12 24 ER32 CROSS 2+2 ENDS
- ML-2 9.5/12 24 ER 40DX
- ML-2 9.5/12 24 ER40 DX-SX
- ML-2 12/12 24 ER 40DX
- ML-2 12/12 24 ER40 DX-SX
- ML-2 12/12 24 ER40 CROSS 2+2 ENDS
- MULTITECH QN
- MULTITECH MQH
- Vřetena s automatickou výměnou nástroje
- Obráběcí hlavy
-
Příslušenství
- Držák nástroje HSK63F-ER32
- Držák nástroje HSK63A-ER32
- Držák nástroje ISO30-ER32
- Odkládací držák nástroje HSK63F
- Odkládací držák nástroje HSK63A
- Odkládací držák nástroje ISO30
- C-OSA
- iM smart senzor
- Výměník tepla pro elektrovřetena HITECO
- Agregované jednotky
- Výměníky nástrojů
-
Vřetena s manuální výměnou nástroje
- PŘEVODOVKY
-
LINEÁRNÍ TECHNIKA
- Lineární vedení
- Polohovací lineární jednotky
- Aktuátory
- SCARA roboty
- Zdvižné převodovky
- Ozubené hřebeny a pastorky
- Šrouby
- Spojky
-
ŘÍZENÍ
- Frekvenční měniče
- Servo řízení
- Řízení stejnosměrných motorů
- Řízení krokových motorů
- Řízení kompaktních motorů
- Řízení trakčních motorů
-
Řízení aktuátorů
- Řídicí jednotky
-
Ruční ovladače
- TDH1
- TDH2
- TDH3
- TDH4
- TDH5
- TDH5C
- TDH5PR
- TDH6
- TDH6PR
- TDH8
- TDH8D
- TDH8P
- TDH9P
- TDH11P
- TDH12P
- TDH13P
- TDH15
- TDH16
- TDH17
- TDH18P
- TDH19P
- TDH20P
- TDH24P
- TDH27P
- TDH29
- TFH1
- TFH2
- TFH3
- TFH4
- TFH5
- TFH6
- TFH7
- TFH7P
- TFH7S
- TFH8
- TFH11
- TFH13
- TFH15
- TFH16
- TFH17
- TFH21
- TFH22
- TFH25
- TFH27
- TFH28
- TFH32
- TFH33
- TFH34
- TFH35
- TFS
- TFS2
- TFS3
- TFS5
- TFS6
- TFS7
- TFS8
- TFS9
- TH1
- TH2
- TH3
- TH4
- TH5
- TH6
- TH7
- TH7R
- TH8
- TH9
- TH10
- TH11
- TH12
- TH13
- TH14
- TH15
- TH16
- TH17
- TH19
- TH21
- TH23
- TH24
- TH25
- TH26
- TH30
- TH37
- TMH1
- TMH3
- TMH5
- TMH7
- TMH9
- TMH11
- TMH12
- TMH13
- TMH15
- TMH16
- TMH17
- TMH18
- TMH19
- TMH21
- TMH26
- TMH29
- TNP1
- TNP2
- TNP3
- TNP4
- TNP5
- TNP6
- TNP7
- TNP8
- TNP10
- Napájecí zdroje
- Příslušenství
- Komunikační brány
- Digitální I/O
- Analogové I/O
KOMPAKTNÍ INDUKČNÍ MOTORY S ELEKTROMAGNETICKOU BRZDOU – DKM
- výkon: od 6 do 200 W
- počet pólů (rychlost): 4 (~1300 ot/min)
- krouticí moment: 0,05 až 1,5 N.m
- napájení: 1×220~240 VAC/50 Hz (do výkonu 180 W včetně); 3×220 VAC/50 Hz (od výkonu 15 W); 3×380~440 VAC/50 Hz (od výkonu 15 W)
- provedení: přírubové
Velikosti rámu: □70×70 mm, □80×80 mm, □90×90 mm
- Toto provedení kompaktních indukčních elektromotorů DKM je opatřeno integrovanou elektromagnetickou brzdou pro statické přidržování zátěže bránící jakémukoliv samovolnému pohybu při nečinnosti pohonu. Najdou své uplatnění zejména v aplikacích s vertikálním zdvihem, navíjecích zařízeních nebo třeba posuvných systémech (např. brány a dveře). Napájení brzdy je samostatné a musí být ovládáno separátně. Brzdové motory se dodávají výhradně v 4-pólovém provedení (cca 1300 ot/min).
- Zastavení za 0,2 vteřiny po vypnutí napájení (přetočení: 2~3 krát).
- Dodávány jsou s napájecím napětím 1-fázovým 1×230 VAC/50 Hz, 3-fázovým 3×230 VAC/50 Hz nebo 3×400 VAC/50 Hz vhodné i pro regulaci 1-fázovými nebo 3-fázovými frekvenčními měniči EFC 3610 / 5610, případně vlastním měničem s výstupním napětím 3×230 VAC/50 Hz nebo 3×400 VAC/50 Hz.
- Brzdové motory v provedení s 1-fázovým napájením nejsou určeny pro trvalý provozní režim, nýbrž pouze pro přerušovaný provozní režim. Doba provozu v jednom směru by u těchto motorů neměla překročit 30 minut kontinuálního chodu motoru.
- Možná změna smyslu otáčení záměnou fází síťového napájení.
- K indukčním motorům DKM lze připojit kompaktní čelní nebo šnekové převodovky DKM s velkým rozsahem převodových poměrů.
Vlastnosti:
- plášť motoru vyroben z černě lakovaného hliníkového odlitku
- výstupní výkon: 6 W, 10 W, 15 W, 25 W, 40 W, 60 W, 90 W, 120 W, 150 W, 180 W, 200 W
- počet pólů: 4
- dostupné ve 3 různých velikostech rámu (mm): □70×70 mm, □80×80 mm, □90×90 mm
- napájecí napětí: jednofázové 1×220~240 VAC nebo 1×110 VAC, třífázové 3×220 VAC, třífázové 3×380~440 VAC
- jmenovitá frekvence: 50/60 Hz
- elektrické zapojení třífázových motorů do hvězdy (Y) nebo trojúhelníku (D) (liší se verzí napájení – G/K, bez možnosti přepínání!)
- součástí dodávky u motorů s jednofázovým napájením je také kondenzátor
- třída krytí: IP40 (IP20 pro modely bez svorkovnice)
- teplotní třída izolace: B (130°C)
- provozní režim: S1 (trvalý režim provozu) pro třífázové motory / S2 (krátkodobý režim provozu) pro jednofázové motory
- možnost regulace 1-fázovým frekvenčním měničem (pro modely s napájením 3×220 VAC) nebo 3-fázovým frekvenčním měničem (pro modely s napájením 3×400 VAC)
- integrovaná tepelná ochrana bimetalovým snímačem ve všech modelech
- připojení pomocí vodičů délky 300 mm nebo svorkovnicí (terminal box -T)
- konstrukce motoru bez ventilátoru, s vlastním chlazením (od výkonu 60 W, verze F) nebo nuceným chlazením (verze F2)
- certifikáty: CE, CCC, ISO 9001:2008, ISO 14001:2004
Volitelné příslušenství:
- úprava výstupní hřídele (plochá, s perem, spirálová pro připojení k převodovce)
- externí ventilátor F2 (nucené chlazení)
- čelní převodovky, šnekové převodovky, mezistupně
* Poznámka: Pro zobrazení anglické jazykové verze přepněte výchozí jazyk na EN v pravém horním rohu webové stránky DKM.
Instrukce pro stažení požadovaného modelu:
1) zvolte požadovaný výkon motoru;
2) zvolte napájecí napětí motoru (Voltage);
3) vyberte, zda má být k motoru připojena převodovka či nikoliv (Whether to attach gearhead);
4) vyberte, zda má být součástí vybraného motoru ventilátor (Whether to attach fan)
5) zvolte způsob připojení pomocí vodičů (Connecting Type)
6) klikněte na tlačítko „Next“ pro dokončení nebo výběr příslušného typu převodovky;
7) v případě převodovky zvolte požadovaný typ (Selecting Gearhead);
8) v případě převodovky zvolte požadovaný převodový poměr (Selecting Gear Ratio);
9) klikněte na tlačítko „Next“ a na následující stránce stáhněte požadovaný typ souboru.
Brzdové kompaktní motory DKM
Ve videu lze vidět praktickou funkci elektromagnetické brzdy. Motory DKM jsou osazeny kvalitními japonskými elektromagnetickými brzdami, které lze využívat ve vysokém pracovním cyklu.
Reverzační kompaktní motor DKM
Kompaktní reverzační motory DKM jsou osazeny jednoduchou mechanickou brzdou, která je složena z ocelového kotoučku an rotoru, na který působí keramické elementy přitlačené pružinami. Toto je velmi užitečné pro rychlou reverzaci, či pro statickou samosvornost. Omezením je, že reverzační motor se může spojitě otáčet maximálně 30 minut.
Kompaktní motory s integrovanou brzdou a spojkou
Indukční motory mají integrovanou elektromagnetickou spojku a brzdu což je velmi zajímavá kombinace vhodná pro přesné polohování. Motor pracuje prakticky nominální rychlostí a elektromagnetická spojka s brzdou ovládá například převodovku. Jde o velmi elegantní a levné řešení pro indexaci.
Rozdíl mezi indukčním, reverzačním a brzdovým kompaktním motorem
U jednotlivých dopravníků lze názorně vidět rozdíl mezi jednotlivými typy motoru. Dopravník s nejdelším doběhem je osazen standardním indukčním motorem, dopravník se středním doběhem je osazen reverzačním motorem s integrovanou třecí brzdou, dopravník s rychlou reakcí na zastavení je osazen motorem s elektromagnetickou brzdou.